Då var vi här igen, vårt lilla sverige, vår viloplats, vår oas. Helgen har vi fyllt med vila, god mat, sömn, kladdkaka, film, bokläsning och predikningar. Idag tog vi även en promenad upp på kullen, vilken fantastisk plats. Sen fick ösregnet oss att ta vår boning i soffan istället. Så välbehövligt att vara här. 

Just nu sitter jag med glädje och förväntan i mitt hjärta. Dels för att det nu är bestämt att vi ska vara hjälpledare för bibelskolans resa här i Kenya. Vi ska vara med hela tiden, ser så galet mycket fram emot det! Dels är jag också glad för jag och Amanda har tagit eftermiddagen till att lyssna på goda predikningar. Mitt hjärta svämmar över av tacksamhet till Gud, att vara i Hans närhet är lycka för mig.

Skulle ladda upp en bild men internet är för dåligt så får bli bara text idag. KRAM! 

1 kommentarer

Mom

26 Oct 2014 20:01

Det finn så jättemycket bra att lyssna på på nätet! Tex alla gudstjänster i mischan(!) eller webkyrkan.se med Anders Sjöberg eller Stefan Gustavsson.

Kommentera

Publiceras ej